Hi ladies~!

Happy 2011 to all of you!

Sebagai permulaan tahun 2011 ini, PetiteTouch telah pon melakukan beberapa perubahan serta naiktaraf terhadap website dan syarikat kami. Seperti yang anda semua perasan;


1. Petitetouch kini tidak lagi beralamat blogspot.com tetapi adalah www.petitetouch.com

2. Website PetiteTouch kini bertajuk "Petite Touch Beauty" berbanding dahulu "makeup touch by petite"

3. Dan, seperti yang anda semua dapat lihat. template untuk website kami juga telah di ubah selaras dengan naik taraf ini.


Selain itu, untuk pengetahuan anda sekalian, Petite Touch Beauty adalah syarikat yang berdaftar di bawah SSM dengan nombor pendaftaran SA0177301-H, yang mana kami menyediakan khidmat solekan dan tatarias untuk pengantin, backstage, runway show, dinner, special event, dan photoshoot. Kami juga menyediakan kelas dan kursus solekan dan tatarias kepada badan-badan korporat, swasta, kumpulan persendirian serta personal coaching kepada individu yang berminat. Khidmat rundingan (consultancy) berkaitan solekan, personal grooming serta tatarias juga ada di sediakan untuk yang berminat.


Untuk yang belum mengetahui, Petite Touch mempunyai fan Page kami sendiri di Facebook. Anda boleh like fan page kami dengan 'click' banner facebook kami yang terdapat di sebelah kanan bawah page ini.


Melalui fan page ini, anda akan sentiasa mendapat info terkini dan jadual Petite Touch sepanjang minggu, termasuklah aktiviti-aktiviti makeup yang Petite Touch sertai. Selain itu, anda akan mendapat rebat sehingga 15% untuk service makeup kami sekiranya anda 'like' dan promote fan page kami di blog, twitter atau facebook.


Sekian dulu dari saya. Akhir kata terima kasih atas sokongan anda selama ini. Kerana anda semualah Petite Touch berada di tahap ini dan masih bertahan.


Terima kasih, dan Selamat maju jaya



Hida
(make-up artist/ owner)

No comments:

Post a Comment